Dagje wellness

25 augustus 2016 - Biganos, Frankrijk

Vandaag wil Mieke een fietstocht maken naar Arcachon. (Ze krijgt er maar niet genoeg van van het fietsen) Ik beslis om mijn spieren en gewrichten wat rust te gunnen en kies voor een dagje wellness. Een frisse duik in het zwembad en lekker ontspannen in de jacuzzi. Heerlijk! Tussenin doe ik ook nog een wasje in de machine.
Mieke: Arcachon kan je vergelijken met Nieuwpoort, een kilometerslange promenade langs de baai en duizenden plezierjachten. Stampvol met strandtoeristen... Daarentegen zijn de kleine vissershaventjes onderweg naar Arcachon heel vredig en de fruitstalletjes langs de weg heel smakelijk om de dorst te lessen.
Dagrit Mieke: 60 km
Totaal Mieke: 968 km

1. Ernest en Yvette:
    25 augustus 2016
    Mooie streek,lekkere oesters daar. Het deed deugd om wat te rusten na al die inspanningen zeker. Ik heb daarjuist uw ventje gefacetimd ,hij had een mooi kleurtje. Nog een goeie nacht gewenst en hop naar de volgende rit.groetjes.