rustdagje Châteaudun

14 augustus 2016 - Châteaudun, Frankrijk

Voor Mieke betekent dat lekker niets doen, genieten met een boekje en muziekje in de schaduw van een boom, langs het riviertje, Le Loir.
Voor mij wordt het een bezoek aan 'Le Château avec visite guidée du dongon'.
Prachtig kasteel, zowel buiten als binnen en zeer goed bewaarde toren.
Nadien wandel ik door de stad via 'Le circuit touristique' en probeer wat leuke foto's te maken.
Na de middag is het echt heet en zoek ook ik verkoeling onder een boom.
Goed uitgerust kunnen we er morgen weer invliegen(fietsen)
Vele groetjes aan alle thuisblijvertjes.

1. Marc&Marina:
    14 augustus 2016
    Na drie bewonderaars nu een stalker, een luidruchtige daarbij nog ... tja, "get rid of him" zou ik zo zeggen, dagje rust is ook daarom een top idee! Enjoy!
  2. Ernest en Yvette:
    Tip: bij zo'n hitte,'s morgens vroeg vertrekken en rust in de dag.
    Groetjes aan de dappere dames.
  3. Janine Van Caneghem:
    14 augustus 2016
    Topdames zijn jullie! En Chartres ... daar wil ik ook eens naartoe, want dat ziet er prachtig uit.
  4. Schatie:
    15 augustus 2016
    Helloooooo zoetie en Mieke,
    Een ongeplande rit ! Zomaar twee etappes ineens door fietsen
    Das pas Super ! Na zowat 150 km hebben Julie wel een lekker
    Etentje verdiend. Drink maar een glaasje champieter op mijn
    Kosten.
    Julie rijden momenteel in het GEEL , gezien de opgebouwde
    Voorsprong.
    Dikke zoen en tot morgen ,
    Schatie
  5. Peggy:
    15 augustus 2016
    Oh, dank je schatteke, we hebben vanavond wel lekker gegeten, morgen zullen we eentje op jouw gezondheid drinken. Na een rit van 130 km hebben we vooral een goed bedje nodig. :-)