The finish

29 augustus 2016 - Vieux-Boucau-les-Bains, Frankrijk

Na een koude, vochtige (het heeft gisteren avond effe geregend) en dus pijnlijke en slapeloze nacht en na het opplooien van een kletsnatte tent (bah .. ), zijn we vertrokken voor de laatste keer. Via de Vélodyssée, de kustfietsroute, fietsen we de laatste kilometers naar de finish in Vieux Boucau les Bains
Daar staat mijn schatie ons al op te wachten met 3 dikke kussen en cadeautjes.
Yes Mieke, we did it !!!
Dagrit: 55 km
Totaal Mieke: 1153
Totaal Peggy: 1093

1. Sophie:
    29 augustus 2016
    Dikke dikke proficiat mamsie en Mieke! Jullie hebben dat super gedaan! Wij zijn super trots op jou! Dikke kusjes en knuffel van ons allemaal xxxxxxxx
  2. The Borderliner:
    Dikke proficiat!
  3. Tilly:
    proficiat Peggy en Mieke, yes, you did it
    Peggy, geniet nu van je vakantie met je Schatie
    Tot later
  4. Mama:
    29 augustus 2016
    Jullie hebben het gehaald. Dikke,dikke proficiat. Nog een prettige vakantie en een gelukkige verjaardag. Dikke zoen
  5. Selma:
    29 augustus 2016
    Bravo Bravissimo !!! Prachtig gedaan !
    En wat een beloning , een schatje dat jullie staat op te wachten !!!Heerlijk!!
    Nu flink ontspannen !!
    Zoen
  6. Jessy Dierickx:
    29 augustus 2016
    Super dikke proficiat oma!! En Mieke natuurlijk ook Super gedaan!! Wat een prestatie!! Laat jullie maar eens goed verwennen door die mannen! Xxx
  7. Francis & Nic:
    29 augustus 2016
    Hiep hier hoera. De medailles zijn binnen. Gouden natuurlijk.
  8. Yvon:
    29 augustus 2016
    Mega proficiat aan jullie beiden voor het behalen van het vooropgestelde en tevens onvergetelijke doel. Drijf nu maar gerust verder op een oceaan van voldoening !
    Fantastisch gedaan...chapeau !
  9. Marijke:
    30 augustus 2016
    De madammen!!!
    De titel van volwaardige pelgrim en de unieke ervaring nemen ze jullie nooit meer af!!!
    Schitterend gedaan!! Dikke proficiat!!!!