Toeristen

28 augustus 2016 - Saint-Julien, Frankrijk

Sinds gisteren zijn we enigszins afgeweken van onze oorspronkelijk geplande route.
We rijden niet naar DAX, wat onze eindbestemming zou zijn maar vanuit Onesse et Laharie rijden we richting kust om van daaruit verder te gaan naar het zuiden tot Le Vieux Bouceau waar Bert ons opwacht.
We hebben dus morgen nog maar één étappeke te doen.
Vandaag heb ik mijn pelgrimskleren ingeruild voor een toeristen tenue.
Ik gedraag me er ook naar. Ik neem de gratis pendelbus en begeef me tussen de strandgangers naar Contis Plage en Cap de l'Homy. Mieke blijft liever uitrusten op de camping.
Ik geniet van dit rustige dagje met aangename temperaturen, want ik voel dat ik toe ben aan kalmere dagen met minder fysieke inspanningen.
Bert is aan zijn aftocht begonnen. Hij is vanmorgen vertrokken in Halle en rijdt via Parijs naar Poitiers, waar hij zal overnachten. Morgen zie ik mijn ventje dan eindelijk terug :-) ;-) :-))

1. Caro:
    28 augustus 2016
    Komaaan mamsie en Mieke op naar de laatste dag! We zijn heel fier op jullie. Geniet nog van het laatste fietsdagje en daarna van de welverdiende rustdaagjes met Bert! Dikke kus
  2. Marina:
    29 augustus 2016
    Dikke proficiat, chapeau! Geniet nu maar van de welverdiende rust en mijmer over jullie avontuur, want dit kunnen ze jullie niet meer af nemen. We tellen al af naar het vervolg in 2017. Dikke zoen aan beiden.
  3. Titant, Nonkel Jacques:
    29 augustus 2016
    De laatste loodjes wegen het zwaards !! Nog een laatste inspanning en je hebt je doel bereikt, proficiat. Een dikke zoen ook een voor Bert.
    Dank voor de leuke verhalen en mooie foto's.