Côte d'Argent

23 augustus 2016 - Le Porge-Océan, Frankrijk

We fietsen vandaag van badplaats naar badplaats via een slingerend fietspad, dwars door de bossen. De zee en het strand van de côte d'Argent zijn nooit ver weg. Het is stralend weer en er zijn dus ook veel badgasten, voornamelijk surfers. De stranden zitten afgeladen vol. Voor ons geen tijd om te zonnebaden of te zwemmen. We moeten verder. De weg waarover we fietsen glinstert in de zon en het asfalt smelt net niet onder onze wielen :-) De zon staat hoog aan de lucht en daardoor bieden de bomen slechts weinig schaduw. Het is dus zweten geblazen. Het wegdek is matig tot slecht met veel obstakels en putten, wat zeer belastend is voor de polsen, armen en schouders. We zijn dan ook blij als we na 75 km gemakkelijk een camping vinden in Le Porge Océan en we een mooi plaatsje toebedeeld krijgen.
Dagrit: 75 km
Totaal: 848 km

1. Mama:
    24 augustus 2016
    Vele km fietsen in de blakende zon.Proficiat. Neem een rustige avond en morgen zijn jullie weer paraat. Slaap wel.
  2. Sara:
    24 augustus 2016
    Drinken drinken drinken is de boodschap! Hopelijk kunnen jullie toch wat friste vinden op de camping... Supergoed bezig Moetie en Peggy! TOY TOY TOY!!
  3. Tilly:
    24 augustus 2016
    wat gaan jullie een mooi kleurke hebben
  4. Marijke:
    24 augustus 2016
    Je reisverhalen zijn heerlijk om te lezen! Iedere keer kijk ik er naar uit!
    Zowel tekst als foto's laten me zo hard meegenieten!
  5. Jessy Dierickx:
    24 augustus 2016
    Paulien heeft gisteren beseft wat een prestatie jullie neerzetten, ze was helemaal onder de indruk en ze zei : " Woooow oma" en ze heeft gelijk he!! WAT EEN PRESTATIE
  6. Eric Depré:
    24 augustus 2016
    Dag mijn oude ( want sinds lang en niet hoe je eruit ziet, want dat is fantastisch)vriendin en fietsvriendin.
    Zeer groot respect voor wat jullie presteren
    geniet van de trip en van de zon
    het hooggebergte komt eraan maar dat zullen jullie ook overwinnen.
    Laat de renners van de Vueltahun ding doen en haal ze niet in
    lieve groetjes en kusje
    Eric
  7. Peggy:
    24 augustus 2016
    Dank je Paulientje. Oma vindt het heel flink van jou dat je zo goed je best doet om te leren zwemmen. Veel plezier nog op sportkamp. Dikke kus voor jou en Leonnetje.
  8. Peggy:
    24 augustus 2016
    De Pyreneeën dat is voor volgend jaar hoor, Eric. We hebben dus nog een jaartje om te trainen. Vele groetjes terug. X
  9. Selma:
    24 augustus 2016
    Hotsedebots, en ze zijn niet te stoppen. Prachtig hoor!!!
    En dat voor iemand uit een home!!!!
  10. Peggy:
    25 augustus 2016
    Hou jullie maar vast als ik terugkom naar de home. De uitstappen zullen heel intensief zijn, Selma. :-)
  11. Marina:
    25 augustus 2016
    Ik ben pas zelf terug in het land en lees met grote bewondering jullie reisverslag en droom weg bij het zien van de foto's. Ik ben fier op a ma soeurke en ook op jouw reisgezellin.
  12. Peggy:
    25 augustus 2016
    Hallo ma chérieke, blij iets van jou te horen. Ik hoop dat je genoten hebt van een mooie, ontspannende vakantie in Italië en dat je een nieuw schooljaar toch een beetje ziet zitten. X