we zijn weer vertrokken!

22 augustus 2016 - Montalivet les Bains, Frankrijk

Vandaag is het zalig fietsen, tussen de wijngaarden en door de bossen. De route is vrijwel vlak en er staat niet veel wind. Algauw bereiken we Royan. Ik geraak al fietsend aan de praat met een plaatselijke wielertoerist en die stelt voor om met ons mee te rijden tot aan de veerboot. De hulp van zo'n vriendelijke man slaan we natuurlijk niet af. Zo fietsen we gemakkelijk en zonder zoeken naar het veer. We zijn super gelukkig om het zeetje te zien! We besluiten dat eerst te vieren met een ijsje alvorens aan de oversteek te beginnen. De boottocht duurt een halfuurtje. Daarna rijden we langs een mooi aangelegd fietspad, achter de duinen en door de bossen. Zeer aangenaam. Alleen de badplaatsen zijn hier super toeristisch en heel druk. Zoveel drukte van mensen en verkeer zijn we niet meer gewoon. Na zo'n 80 km fietsen zoeken we een slaapplaats. Vandaag wordt het een camping. In een mum van tijd staat het tentje van Suzanne recht. Wat een team vormen wij toch! Gewoon fantastisch!
Dagrit: 80 km
Totaal: 773 km

1. Tiffany, Stijn en Remi:
    22 augustus 2016
    Komaan OMA! Wat doen jullie dat goed. De zee, een ijsje, de zonnestralen, ... leuk! Fijn dat jullie er ook van genieten.
    Ik blijf deze week thuis van de crèche om bij mams en paps van het mooie weer te genieten en af en toe een fris duikje te nemen :-) Tot snel, Remi xxx
  2. Marijke:
    23 augustus 2016
    Wat een geweldige ligbank! Jullie zien er goed uit. Duidelijk dat genieten voorop staat!
  3. Ernest en Yvette:
    23 augustus 2016
    Het gaat goed vooruit . Altijd wat korter bij de finish .
    Doe zo voort. Hier ook erg warm aan het worden. Groetjes.
  4. Schatie:
    23 augustus 2016
    Goed so Meiskes, en nu genieten van het zeetje .
    Nog 6 keer slapen en je Bertje komt er aan .
    Nog effe doorgaan . Julie doen wel Leuke dorpjes aan .
    Dikke zoen.
  5. Peggy:
    24 augustus 2016
    Lieve Remi, veel plezier in het zwembad. Laat je maar goed verwennen door mams en paps. Dikke knuffel van oma en een dikke kus voor iedereen.