Mieke & Peggy on the road again

3 augustus 2016

Over 6 dagen is het zover, dan vertrekken we voor een 940km verre fietstocht dwars door Frankrijk. Mieke en ik zijn al enkele maandag bezig met het voorbereiden van onze tocht: vergadering bijwonen van het Compostela Genootschap, routes uitstippelen, roadbook maken, een dagje doorbrengen in Lille om de treinreis uit te zoeken tussen Lille en Compiègne, tentje uitkiezen en leren opzetten, afspraken maken voor de terugreis, overnachtingsplaatsen zoeken, aanvraag van stempelboekje, oefentochten maken... We beleefden samen al vele leuke momenten aan de voorbereidingen en kijken nu heel hard uit naar dinsdag 9 augustus, dag van vertrek. Maar eerst moet er nog een hoop gedaan worden. Laatste boodschappen doen, laatste check-up van mijn e-bike laten uitvoeren, alles wat we willen meenemen  uitkiezen, etaleren, selecteren, organiseren ...
Een blog aanmaken. Wij zouden het leuk vinden om onze belevenissen met jullie te delen. Verwacht van ons niet dagelijks ellenlange verslagen. Maar we gaan toch ons best doen om het thuisfront via tekst en foto's te laten meegenieten van ons avontuur. Het zou ons uiteraard ook ontzettend veel plezier doen om eens een reactie van jullie te mogen ontvangen. We zullen ongetwijfeld ook moeilijke momenten beleven en dan is het leuk als we wat aanmoedigingen, tips of lieve woordjes vanuit België mogen ontvangen. Tot later.

1. Schatie:
    3 augustus 2016
    Goed zo zoetie,ik wens jullie een avontuurlijke maar veilige tocht toe. Wees voorzichtig en geniet samen van deze uitdaging.
    Liefs,
  2. Peggy:
    3 augustus 2016
    Dank je wel, schattie. Ik ga je wel heel hard missen. Kus.
  3. Caro:
    3 augustus 2016
    Heel veel succes! We zullen je ook missen maar zijn nu al super fier!!
  4. Sophie:
    3 augustus 2016
    Mama, ik bewonder je dat je deze uitdaging aangaat! You can do iT!
    Dikke kus van ons xxx
  5. Peggy:
    Dank je lieve schatten
  6. Ernest en Yvette:
    3 augustus 2016
    Wij wensen je veel succès,een toffe en veilige fietstocht en blij weerzien. We houden hier alles onder controle. Ernest en Yvette.xxx
  7. Tiffany, Stijn en Remi:
    Peggy, oma,
    wij wensen je veel fietsplezier en weinig poep-zeer ;-) Remi duimt voor zijn oma!
    x
  8. Peggy:
    3 augustus 2016
    Thanks, Yvette en Ernest. Nadien drinken we er samen een glaasje op!
  9. Peggy:
    3 augustus 2016
    Dikke knuffel voor mijn kleinste supporter, Remi. Kus, oma.
  10. The Borderliner:
    3 augustus 2016
    Heel veel succes en vooral veel lol! (maar dat zal wel lukken zeker he)
  11. Marc&Marina:
    4 augustus 2016
    Sterk! ... Maar mocht je onderweg toch een duwtje in de rug nodig hebben (letterlijk en figuurlijk), laat maat iets weten, komen we gelijk af om je te depanneren
  12. Peggy:
    4 augustus 2016
    Dat is al een hele geruststelling. Tof, Marina en Marc.
    Kus.
  13. Peggy:
    Thanks, the borderliner.
  14. Titant, Nonkel Jacques:
    6 augustus 2016
    Succes, wij volgen je op de voet!
  15. Peggy:
    7 augustus 2016
    Bedankt, Titant en nonkel Jacques, ik probeer regelmatig iets te posten
  16. Suzan & Giel & Noor:
    9 augustus 2016
    Veel succes moetie en Peggy. We volgen jullie en duimen voor een goede reis!
  17. Suzan & Giel & Noor:
    Veel succes moetie en Peggy
  18. Willy Baert:
    9 augustus 2016
    Zich voorzichtig,als je niet voorzichtig zijt,zich verstandig,als je niet verstandig zijt,tis 't hopen dat je vele chance hebt.
  19. Schatie:
    9 augustus 2016
    Zoete, luister naar de wijze raad van ons aller Willy !!!
  20. Mieke:
    10 augustus 2016
    Merciekes Suzan en Giel en Noortje!