Nog één nachtje slapen

8 augustus 2016

Morgen is het zover. Hoog tijd dus om alles klaar te leggen, de ortlieb zakken te vullen,de tent en slaapzak in een waterdichte zak te steken en het stuurtasje te vullen.  Na een uurtje slaag ik erin om, met een beetje hulp en tips van mijn schatie, alles op de fiets te installeren en een testritje te maken. De tent op het bagagerek is behoorlijk zwaar, maar het moet  wel lukken, denk ik. Ondertussen heb ik vernomen dat het ook bij Mieke gelukt is. We zijn dus klaar voor het grote fietsavontuur.

1. Marijke:
    Lieve Peggy,
    Ik heb vandaag al zo vaak aan je groot avontuur gedacht!
    Je gaat een ontzettende ervaring beleven en ik kijk er gewoon al zo hard naar uit om deze op de voet te volgen!
    Ik heb er alle vertrouwen in dat je het geweldig gaat doen. Moest het toch eens voorvallen dat er een minder momentje opduikt of het weer e.d. wat tegenzit, dan nog ben ik ervan overtuigd dat jij dat met de glimlach zal overwinnen!
    Ik wens je een zalige nacht toe om morgen met alle fitheid te beginnen aan jullie onvergetelijke kilometers!
    Dikke kus en wees aub voorzichtig!
  2. Ernest en Yvette:
    8 augustus 2016
    Wij wensen je een goede start en slaap goed vannacht. Hier is alles oké.
  3. Peggy:
    8 augustus 2016
    Liefste Marijke, lieve Q - dochter, dank je voor de lieve woordjes.
  4. Peggy:
    8 augustus 2016
    Dank je, Yvette en Ernest. Het is een hele geruststelling dat jullie een oogje in het zeil houden
  5. The Borderliner:
    9 augustus 2016
    Blij je verhaal te mogen volgen. Ben al heel benieuwd! Doe dat goed en vooral veel plezier!
    Ik wens je veel veilige kilometertjes toe! (ook van Rudy he)
  6. Francis & Nic:
    Veel succes Peggy & co
  7. Tilly:
    wat een avontuur Peggy
    Ik wens je veel succes en hoop dat je ver zal geraken, zonder problemen, kleine hindernissen zullen er wel zijn, maar ja dat is dan het avontuur. ook veel succes voor je compagnong.
  8. Marc&Marina:
    9 augustus 2016
    En mocht je onderweg wat souveniertjes willen kopen kan je nog alijd een aanhangwagentje aanschaffen e ;)
  9. Yvon:
    9 augustus 2016
    Inmiddels zijn jullie bezig om levensgeschiedenis te schrijven. Geniet maar goed van de adrenaline van de uitdaging. Twee sterke vrouwen zijn nu vertrokken. Wees voorzichtig en succesvolle reis toegewenst!
  10. Brigitte en Piere:
    Lieve vriendin,
    Geniet van dit super avontuur. Ik ben vol bewondering voor deze uitdaging. Ook groetjes aan Mieke. We volgen jullie reisverhalen.
    Dikke zoen. Succes.
  11. Mama: