het kan niet alle dagen feest zijn !

19 augustus 2016 - Melle, Frankrijk

Na een sober ontbijtje ( alles is hier sober in la maison de la Trinité) verlaten we de interessante stad Poitiers. De route vertoont vandaag weer zeer veel klimmetjes (ocharme Mieke). Gelukkig zit het weer mee, bewolkt met af en toe een streepje zon, maar niet warm. 's Middags maakt de chef van een plaatselijk restaurantje in het schilderachtige dorpje St. Sauvant, een overheerlijke salade, boordevol vitamientjes. De gastvrijheid van de mensen onderweg verrast ons elke keer. In de namiddag wordt de route vlakker en fietsen we tussen de velden, afgewisseld met dorpjes en bosjes tot in Melle. Het wordt een moeilijke onderneming om er een overnachting te vinden. Het wordt de duurste en minst sympathieke plek tot nu. Maar bon, het kan niet alle dagen feest zijn :-(
Dagrit : 72 km
Totaal: 618 km

1. Sophie:
    19 augustus 2016
    Dat is precies hier in het veld ;-) je kon hier ook fietsen hoor, was wat minder ver ;)
    Dikke kusjes xxx
  2. Jessy Dierickx:
    19 augustus 2016
    Amai dat zijn al wat kilometers op de teller ! Goe bezig Soms komt er toch nog een goei einde aan iets minder leuk komen , we duimen alleszins ! xxx
  3. Schatie:
    19 augustus 2016
    Awel meiskes,jullie gaan de goei richting uit.Naar 't zeetje.
    Jammer genoeg naar een ander zeetje dan het mijne.
    Nog 9 kalender blaadjes van onze Toon af te scheuren !
    Ik begin af te tellen .
  4. The Borderliner:
    20 augustus 2016
    Zo gaat het goed, zo gaat het beter, alweer een kilometer...... :-)
  5. Schatie:
    Hello Zoetie,
    Weer een dagje minder te gaan !
    De weergoden voorspellen hier in den Belgique minder goed weer.
    Geen nood,van af dinsdag voorspelt Frank een hitte golf,het
    wordt dus bakken .
    Vanavond zal ik op het puntje van mijn zetel zitten .
    De Clash : Om 22.50 U - Brazilie - Duitsland. Het wordt dus zeker
    genieten van het Sambavoetbal.
    Dikke zoen en tot op face time . ⚽️⚽️⚽️
  6. Mama:
    20 augustus 2016
    Tot nu hebben jullie het heel goed gedaan. Houd moed en tot?
  7. Peggy:
    20 augustus 2016
    Hopelijk heeft Brazilië gewonnen, schatje.
  8. Ernest en Yvette:
    20 augustus 2016
    Dappere nonnetjes als je het ziet. Aangepaste bedjes. Nog een kerkboek en een paternoster en het is compleet op weg naar Compostella. We duimen voor jullie.xxx