Op weg naar Poitiers

18 augustus 2016 - Poitiers, Frankrijk

Vanmorgen krijgen we tijdelijk wat afkoeling. De grote hitte is weg. We worden zelfs wakker van het geplens van regendruppels op onze mobilhome.
Maar onderweg blijft het droog en is het heerlijk fris.
Tegen de middag bereiken we Poitiers.
Als pelgrim krijgen we onderdak in 'La Maison de la Trinité', een gewezen seminarie.
Dagrit: 40 km
Totaal: 546km
We zijn 10 dagen op stap en zitten over de helft.
De sfeer is nog steeds opperbest en we zijn in supervorm. Het is een fantastisch avontuur met zeer veel mooie momenten en zeer weinig minpuntjes. We genieten allebei en beginnen elke dag opnieuw met veel enthousiasme aan onze volgende trip.
Dank aan al onze supporters voor de lieve woordjes, de aanmoedigingen, de interesse in onze verhalen. Jullie zijn onmisbaar!

1. Tilly:
    18 augustus 2016
    dat is weer een geslaagde dag, niet te veel km, droog weer. overal goede ontvangst. Wat wil je nog meer
    tot morgen Peggy
  2. Brigitte en Piere:
    18 augustus 2016
    Fantastische wat jullie presteren. Volgens elke dag jullie reisverhaal. Doe zo voort. Chapeau.
  3. Sara:
    18 augustus 2016
    super moetie en Peggy!!! gogogo!!! :-)
  4. Francis & Nic:
    18 augustus 2016
    superleuk zo te horen. Hou er de moed in!!
  5. Yvon:
    18 augustus 2016
    Ik durf te wedden Peggy dat ge soms spijt hebt dat ge al over de helft zijt :-)
    Een dag met weinig kilometers neemt de vermoeidheid weg en komt de sfeer ten goede. Laad de batterijen maar op en GENIET beide maar super goed van jullie schitterende tocht !
  6. Caro:
    18 augustus 2016
    Komaan mama en mieke! Jullie zijn super goed bezig! Heel fier xxx
  7. Suzan & Giel & Noor:
    19 augustus 2016
    Jullie doen dat super! Ook goed dat jullie zo genieten!
  8. Marc&Marina:
    19 augustus 2016
    En mochten we kunnen zouden we met z'n allen aan de kant van de weg komen staan met vlaggetjes en fruit en drankjes en bij jullie aankomst zouden we jullie dan overladen met zoenen en bloemen ... of is dat er over?
  9. Mich:
    Dag Peggy
    Wij zijn pas terug uit het Noorden, waar we geen kans hadden om je blog te volgen...
    Ik ben diep onder de indruk van jullie prestaties !
    Nog véél plezier en tot later
  10. Peggy:
    19 augustus 2016
    MARINA, als je het echt niet kan laten, kom maar af. Wij zien zoveel attentie wel zitten hoor :-)
  11. Peggy:
    19 augustus 2016
    Hallo, ik hoop dat je genoten hebt van een mooie vakantie in het noorden. Leuk dat je gereageerd hebt op onze blog. Tot later.
  12. Peggy:
    19 augustus 2016
    Het Brigitte, hoe gaat het met de repetities? Terwijl ik door de Franse landschappen fiets, zing ik Franse liedjes :-)
  13. Brigitte en Piere:
    20 augustus 2016
    Hallo Peggy,
    Vandaag de grote dag.Optreden met Pieter Embrechts en Frank Mercelis in de Singel in Antwerpen. Een fantastische ervaring die ik nooit zal vergeten. Geniet nog van de fietstocht en dikke zoentjes aan jullie beide.
  14. Peggy:
    20 augustus 2016
    Succes! Ik duim voor jou.