Klimmen, klimmen, klimmen ...

11 augustus 2016 - Mézières-sur-Seine, Frankrijk

Étappe 2 Méru. - Mézières sur Seine

Vandaag was het ,naar onze normen, een zeer, zeer, zeer zware étape. Kort maar krachtig. 55 km met zeer veel hoogtemeters. Bovendien was de stevige wind ons ook niet gunstig gezind. Maar we hebben het gehaald en daar zijn we zeer trots op. Ook vandaag werden we getracteerd op prachtige vergezichten en typische dorpjes van la Douce France. En zodra we de Seine overstaken, werd het warmer en zonniger. Dat belooft veel goeds voor morgen.
A demain à Chartres.

1. The Borderliner:
    11 augustus 2016
    Dat worden flinke kuiten bij thuiskomst! :-)
  2. Tilly:
    11 augustus 2016
    Dat was een zware dag maar zo begin je te wennen aan het stijgen, en dat is toch de bedoeling. Ik bewonder jullie in elk geval.
    Peggy, Geniet van het zonneke want hier heeft het de ganse dag geregend. Vanaf morgen zou het beter worden.
  3. Francis & Nic:
    11 augustus 2016
    je moet altijd denken, na een heuvel is het altijd bergaf. :)
  4. Yvon:
    11 augustus 2016
    De eerste hellingen vergen altijd een aanpassing. Vooral niet forceren, maar de beentjes vlot en soepel laten ronddraaien. Doseren is nu de boodschap.
    Het verstevigt allemaal de waarde van de tocht. Geniet maar goed onderweg...
  5. Schatie:
    11 augustus 2016
    Allez Zoetie en Mieke,fantastisch,blijven op en neer gaan .
    Nog 832 km te gaan !
  6. Caro:
    11 augustus 2016
    Al 2 etappes achter de rug! Blijven doorgaan maar toch ook genieten . Succes!!!
  7. Ernest en Yvette:
    11 augustus 2016
    Moedig van onze dames. Na een bergop komt een bergaf.
    Een goeie douche , wat energie opdoen, een dikke dodo en morgen weer op weg. Wij duimen van hier in onze luie zetel.
  8. Schatie:
    11 augustus 2016
    Jullie hebben Nogal wat volgers !
    Zak ik contact opnemen met TV een ?
  9. Simonnr:
    11 augustus 2016
    Proficiat doe zo voort en we duimen voor zon, zon , zon gr
  10. Simonnr:
    11 augustus 2016
    proficiat, doe zo voort, we duimen voor jullie, op naar de volgende gr simonne en jacq
  11. Mama:
    Goed gedaan. Hou vol
  12. Janine Van Caneghem:
    12 augustus 2016
    En dat allemaal zwaar beladen! Hoed af! Xxx
  13. Titant, Nonkel Jacques:
    13 augustus 2016
    blijven oefenen en weet kunnen jullie volgend jaar de tour de France meedoen !!